













Full cross ASIX LIZZARD to pojazd wyższej klasy z rozrusznikiem elektrycznym, czterosuwowym silnikiem Zongshen o pojemności 250cm3 dla młodzieży i dorosłych od 175cm wzrostu. Enduro na kołach 21/18" z regulowanym zawieszeniem przód i tył, wzmocnionymi handbarami, licznikiem motogodzin oraz lampą LED.
Obudowa wykonana z tworzywa ABS odpornego na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Linia nadwozia nawiązuje do wiodących na rynku marek pojazdów off-roadowych. Dodatkowo zaprojektowane przez nas motywy graficzne poprawiają walory wizualne pojazdu i czynią go niepowtarzalnym.
Model LIZZARD otrzymał przednią lampę LED, dzięki czemu masz zapewnioną odpowiednią widoczność nawet po zmroku.
Ważniejsze elementy dodatkowe wyposażenia, o których warto wspomnieć to między innymi: regulowane zawieszenie tył na kiwaku, pełna regulacja przedniego zawieszenia, licznik motogodzin, handbary z aluminiowym wzmocnieniem, aluminiowa kierownica i felgi.
Cross LIZZARD to prawdziwa bestia. Napędza go niezawodna i wysokoobrotowa jednostka ZONGSHEN CB250-F. To co wyróżnia ten silnik na tle pozostałych modeli na polskim rynku to większa średnica tłoka przy zmniejszonym jego skoku, co przekłada się na zwiększenie momentu obrotowego i poprawę pracy w dolnym zakresie obrotów. Dzięki temu mamy natychmiastową moc na żądanie.
Dedykowany układ wydechowy z końcówką a'la Akrapovic stanowi idealną "muzykę" dla uszu każdego miłośnika off-roadu
Manualna skrzynia biegów wyposażona w 5 przełożeń ze standardowym układem przekładni 1-N-2-3-4-5. Dzięki temu pojazd uzyskuje jeszcze lepszą elastyczność silnika i daje większe możliwości dostosowania przełożenia do warunków jazdy.
Ramę stanowi podwójna kratownica z centralną poprzeczką wykonana ze stali o ogromnej wytrzymałości na przeciążenia przy zachowaniu stosunkowo niedużej masy. Dzięki temu cross LIZZARD będzie idealny do jazdy zarówno w umiarkowanym jak i trudnym terenie, a duży prześwit wynoszący aż 315mm pozwoli uniknąć uderzenia o duże kamienie. Rama kształtowana precyzyjnie metodą hydroformingu.
Duży, gąbkowy filtr powietrza został umieszczony w AIRBOXIE. Dzięki temu blokuje przedostanie się zabrudzeń do układu zasilania. Konstrukcja boxu została tak zaprojektowana by zminimalizować ryzyko nieprawidłowego montażu oraz by zapewnić optymalną dynamikę przepływu powietrza.
Z przodu mamy do dyspozycji amortyzatory DOUBLE ADJUSTABLE HYDRAULIC FORKS o średnicy 38mm ze skokiem 230mm. Amortyzatory posiadają pełną regulację sprężania i rozprężania. Dzięki temu rozwiązaniu dostosujesz pracę zawieszenia do potrzeb i masy kierowcy. Tylne zawieszenie stanowi solidny wahacz z centralnie umieszczonym amortyzatorem EX MONOSHOCK ABSORBER. Amortyzator został połączony z wahaczem przez układ przenoszący (tzw. kiwak) dzięki czemu amortyzacja jest jeszcze bardziej płynna. Ponadto tylny amortyzator jest również wyposażony w regulację dobicia i odbicia co pozwala na precyzyjne dostosowanie jego charakterystyki do każdych warunków i preferencji kierowcy. Dodatkowo zamontowana została prowadnica łańcucha.
Hydrauliczne hamulce tarczowe w połączeniu z wydajną pompką hamulcową oraz dwutłoczkowymi zaciskami z przodu zapewniają doskonałą siłę hamowania i łatwe wyczucie przyczepności. Średnica tarczy przedniej wynosi 270mm a tylnej 240mm. Tarcze typu WAVE.
Składane podnóżki o ząbkowanej powierzchni stanowią pewne podparcie, a otwory w nich zastosowane nie pozwalają na gromadzenie się błota. Dzięki temu, nie ważne od warunków w jakich się poruszasz, stopy będą cały czas na swoim miejscu, bez ryzyka o utratę kontaktu z podnóżkami.
Umieszczenie dźwigni ssania przy kierownicy to niewątpliwie kolejny atut tego modelu. Dzięki temu łatwo kontrolujesz zmianę ustawienia i unikniesz możliwości oparzenia się o silnik.
Wygodne i odpowiednio wyprofilowane siedzenie to niewątpliwie atut poprawiający komfort podczas jazdy w terenie. Siodło w tym modelu jest na wysokości 910mm od ziemi.
No customer reviews for the moment.
Zaloguj sie