
















Cross ASIX RFZ Viper to pojazd wyższej klasy z rozrusznikiem elektrycznym, czterosuwowym silnikiem o pojemności 125cm3 dla nastolatków od 14 lat (od 170cm wzrostu). Cross na kołach 19/16" z lampą przednią, łamanymi klamkami hamulca i sprzęgła oraz prowadnicą łańcucha.
Obudowa wykonana z tworzywa ABS odpornego na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Linia nadwozia nawiązuje do wiodących na rynku marek pojazdów off-roadowych. Dodatkowo zaprojektowane przez nas motywy graficzne poprawiają walory wizualne pojazdu i czynią go niepowtarzalnym.
Cross wyposażony został w przednią lampę, która zapewni świetną widoczność nawet po zmierzchu.
Pojazd wyposażony został w przednią lampę dzięki czemu pokonywanie bezdroży po zmroku nie będzie stanowiło żadnego problemu. Ponadto w tym modelu został zamontowany licznik motogodzin, który pozwoli określać interwały serwisowe, takie jak: wymiana oleju, regulacja zaworów, itp. Dodatkowym atutem są niewątpliwie "łamane" klamki hamulca i sprzęgła, dzięki czemu są zdecydowanie mniej narażone na pęknięcie.
Modele RFZ dla nastolatków napędza niezawodna, czterosuwowa jednostka YINXIANG. Silnik o pojemności 125cm3 zapewniający niesamowite doznania z jazdy. Wersja e-start odpalana jest przez rozrusznik elektryczny lub kopkę.
Dedykowany układ wydechowy z końcówką o brzmieniu prawdziwego, rasowego crossa z pewnością przypadnie do gustu każdemu.
Manualna skrzynia biegów z 4 przełożeniami. Specjalnie skonstruowana dla dzieci przekładnia z układem N-1-2-3-4 nie sprawi problemu ze znalezieniem "luzu" pomiędzy 1 a 2.
Solidna, hybrydowa rama została tak zaprojektowana by sprostać dużym przeciążeniom i dać poczucie pewności nawet bardziej wymagającym jeźdźcom.
Wydajny filtr gąbkowy zapewnia odpowiedni przepływ powietrza co optymalizuje osiągi sprzętu. Ponadto filtr umieszczony jest w AIRBOXIE dzięki czemu jest o wiele mniej narażony na zbieranie zabrudzeń z otoczenia.
Przednie zawieszenie zostało zaopatrzone w solidne amortyzatory w układzie UPISDE DOWN. Zapewniają one doskonałe tłumienie nierówności i duży skok tłoka zachowując przy tym płynną pracę. Tylne zawieszenie stanowi solidny wahacz z centralnie umieszczonym amortyzatorem olejowym w specjalnym pokrowcu, dzięki czemu unikniesz nadmiernemu zabrudzeniu tłoka. Wpłynie to pozytywnie na żywotność amortyzatora. Dodatkowo zamontowana została prowadnica łańcucha i rolka napinacza.
Tarczowe, hydrauliczne hamulce w połączeniu z wydajną pompką hamulcową z przodu i z tyłu zapewniają doskonałą siłę hamowania i idealne wyczucie przyczepności. Cross został wyposażony w wentylowane tarcze hamulcowe typu WAVE.
Składane podnóżki z ząbkowaną powierzchnią dają pewność podparcia i zapewniają stabilne trzymanie stopy.
Wygodne i odpowiednio wyprofilowane siedzenie to niewątpliwie atut poprawiający komfort podczas jazdy w terenie. Dodatkowe przeszycia poprzeczne pozwalają non stop utrzymać odpowiednią pozycję w różnych sytuacjach.
No customer reviews for the moment.
Zaloguj sie