alt

Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów i reklamacji

• Wszelkie uszkodzenia przesyłki powinny zostać zgłoszone bezpośrednio u kuriera i potwierdzone odpowiednim protokołem z datą odbioru paczki.

• Inne uszkodzenia lub uwagi co do jakości towaru, należy zgłaszać do 24h od momentu odebrania przesyłki.

• W pozostałych przypadkach towar należy wysłać na własny koszt, po uprzednim wypełnieniu Formularza zwrotu.

• W przypadku chęci zwrotu/reklamacji towaru należy wypełnić formularz i przesłać go na adres dostawcy pojazdy@extremeride.pl

• Do zwracanego lub reklamowanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury!

• Zwrot może nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru.

• W przypadku zwrotu towar nie może być używany, musi być oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony i bez zarysowań.

• Zwrotowi nie podlega towar taki jak części elektroniczne tj. min. (moduły , ładowarki , czujniki , liczniki , regulatory napięcia , iskrowniki)

• Zwracany towar należy zapakować tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

• W przypadku uszkodzenia zwracanego towaru, spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem przesyłki zostanie pobrana opłata dodatkowa.

• Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

• Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu zwracanego towaru.

• Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostawy, koszt usługi montażu oraz przeglądu zerowego.

• Towar wraz z formularzem zwrotu/reklamacji prosimy przesyłać na adres sklepu firmowego : Extreme Ride Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 19, 99-100 Łęczyca

• W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt mailowy : pojazdy@extremeride.pl lub telefoniczny 536 122 200 (pn-pt w godz. 8:00 – 16:00)

alt

Jak zwrócić produkt lub złożyć reklamację?

Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji lub zwrot środków na konto, prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej

1. Pobierz formularz zwrotu/ reklamacji

2. Przejdź do formularza kontaktowego. Załącz wypełniony formularz zwrotu / reklamacji. Następnie wybierz numer zamówienia, opisz swój problem i wyślij wiadomość.