Reklamacje
Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów i reklamacji
• Wszelkie uszkodzenia przesyłki powinny zostać zgłoszone bezpośrednio u kuriera i potwierdzone odpowiednim protokołem z datą odbioru paczki.
• Inne uszkodzenia lub uwagi co do jakości towaru, należy zgłaszać do 24h od momentu odebrania przesyłki.
• W pozostałych przypadkach towar należy wysłać na własny koszt, po uprzednim wypełnieniu Formularza zwrotu.
• W przypadku chęci zwrotu/reklamacji towaru należy wypełnić formularz i przesłać go na adres dostawcy pojazdy@extremeride.pl
• Do zwracanego lub reklamowanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury!
• Zwrot może nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru.
• W przypadku zwrotu towar nie może być używany, musi być oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony i bez zarysowań.
• Zwrotowi nie podlega towar taki jak części elektroniczne tj. min. (moduły , ładowarki , czujniki , liczniki , regulatory napięcia , iskrowniki)
• Zwracany towar należy zapakować tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
• W przypadku uszkodzenia zwracanego towaru, spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem przesyłki zostanie pobrana opłata dodatkowa.
• Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
• Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu zwracanego towaru.
• Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostawy, koszt usługi montażu oraz przeglądu zerowego.
• Towar wraz z formularzem zwrotu/reklamacji prosimy przesyłać na adres sklepu firmowego : Extreme Ride Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 19, 99-100 Łęczyca
• W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt mailowy : pojazdy@extremeride.pl lub telefoniczny 536 122 200 (pn-pt w godz. 8:00 – 16:00)
Jak zwrócić produkt lub złożyć reklamację?
Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji lub zwrot środków na konto, prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej
1. Pobierz formularz zwrotu/ reklamacji
2. Przejdź do formularza kontaktowego. Załącz wypełniony formularz zwrotu / reklamacji. Następnie wybierz numer zamówienia, opisz swój problem i wyślij wiadomość.